Reklamacje i zwroty
Zwroty
- W przypadku rezygnacji z zakupu prosimy o poinformowanie nas na adres e-mail sklep@vet.tanmed.pl lub korespondencyjnie
na adres Tanmed Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 27, 00-867, Warszawa w terminie 14 dni od daty otrzymania produktów. - Kupujący powinien zwrócić towar nie później niż 14 dni od nią, w którym odstąpił od umowy. Termin jest zachowany jeżeli
odeślą Państwo zwracany towar przed upływem 14 dni. - Odsyłane produkty należy zabezpieczyć przed transportem w sposób zapewniający brak uszkodzeń w czasie transportu wraz z paragonem i formularzem zwrotu/reklamacji.
W przypadku zgubienia paragonu wystarczy numer zamówienia, który jest niezbędny do odszukania transakcji w systemie. - Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Kupujący otrzyma zwrot płatności w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zamówionych produktów.
- Zwracany towar prosimy odesłać na adres:
Tanmed Sp. z o.o.
al. Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa
» Więcej informacji w Regulaminie
Reklamacje
- W przypadku zgłoszenia reklamacji ilościowej lub jakościowej prosimy o poinformowanie nas na adres e-mail sklep@vet.tanmed.pl lub korespondencyjnie na adres Tanmed Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 27, 00-867, Warszawa.
- W przypadku ujawnienia się wady Towaru Klient może wedle swego uznania skorzystać z gwarancji producenta lub w przypadku gdy towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014, poz. 827). oraz kodeksu cywilnego.
- W przypadku skorzystania z uprawnień z gwarancji reklamację kierować należy do gwaranta wymienionego w karcie gwarancyjnej. W przypadku korzystania z uprawnień instytucji niezgodności towaru konsumenckiego z umową na podstawie z ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014, poz. 827) oraz kodeksu cywilnego Klient powinien złożyć reklamację Sprzedawcy.
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni licząc od dnia jej otrzymania, udzielając odpowiedzi na piśmie lub drogą elektroniczną.
- Do reklamacji Towaru kupionego na podstawie regulaminu zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego.
- Przy odbiorze przesyłki zawierającej Towar w momencie odbioru klient powinien zwrócić uwagę na stan odbieranej przesyłki. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki,
a następnie skontaktowanie się z nami. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności Towaru, niezgodności towaru z Zamówieniem Klient zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym Sprzedawcy. - W przypadku uwzględnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Klient powinien odesłać do Sklepu Internetowego reklamowany towar najtańszą przesyłką rejestrowaną.
- W przypadku gdy wysyłka nie nastąpiła najtańszą przesyłką rejestrowaną, Sklep Internetowy w przypadku uwzględnienia reklamacji zwraca wyłącznie koszt najtańszej przesyłki rejestrowanej.
- Reklamowany towar prosimy odesłać na adres:
Tanmed Sp. z o.o.
Al. Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa
» Więcej informacji w Regulaminie
Gwarancja
Gwarancja – to tryb reklamacji oferowany przez producentów i dystrybutorów.
W ramach gwarancji reklamowany towar podlega naprawie przez autoryzowany serwis.
Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji.
Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury) oraz oryginalnego opakowania do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu.
Sposób kontaktu z serwisem znajduje się w karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej dystrybutora (uwaga: warunki gwarancji mogą być wydrukowane bezpośrednio na opakowaniu produktu lub w instrukcji obsługi).
Jeżeli masz kłopoty ze znalezieniem adresów punktów serwisowych, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy