+48 570-007-242

sklep@vet.tanmed.pl

Gromadzka 24C

30-714 Kraków

Pon - Pt: 9:00 - 15:00

Sklep internetowy czynny 24/7

Właścicielem (zwanym dalej: „Sprzedawca” lub „Usługodawca”) i podmiotem prowadzącym sklep internetowy, działający pod adresem internetowym www.tanmed.pl (zwanym dalej: „Sklep”), jest Tanmed Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Jana Pawła II 27, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000741955, NIP: 7010834874, REGON: 380871393, Sklep jest platformą teleinformatyczną umożliwiającą zawieranie umów sprzedaży na odległość jak również świadczenie usług drogą elektroniczną.

I. Definicje

  1. Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady sprzedaży Produktów w Sklepie Internetowym przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną
  2. Klient osoba kupująca Produkt oferowany do sprzedaży przez Sklep Internetowy lub korzystająca z usług Sklepu Internetowego.
  3. Sklep Internetowy – serwis i sklep internetowy prowadzony przez Tanmed Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy Al. Jana Pawła II 27, KRS: 0000741955, NIP: 7010834874, REGON: 380871393 działający pod adresem www.vet.tanmed.pl
  4. Konto – strona w Sklepie Internetowym na której Klient po zalogowaniu może składać zamówienia na Produkty, przeglądać historię dotychczasowych zamówień, ma dostęp do swoich danych osobowych oraz może je modyfikować;
  5. Produkty – usługi i towary, które można zamawiać za pośrednictwem Sklepu Internetowego zgodnie z niniejszym Regulaminem;
  6. Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  7. Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
  8. Cena – podawane są w polskich złotych (PLN), jako wartości brutto, nie zawierają kosztów przesyłki.
  9. Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
  10. Czas realizacji zamówienia, to czas jaki jest potrzebny na skompletowanie oraz przygotowanie Produktu do wysyłki.
 

II. Rejestracja – zamówienia Internetowe

  1. Regulamin określa zasady sprzedaży Produktów w Sklepie Internetowym przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną
  2. Tanmed Sp.z.o.o świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi:
    • umożliwianie nabywania Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego,
    • udzielanie Klientom informacji o Produktach dostępnych w Sklepie Internetowym,
    • umożliwienie Klientom wyrażania opinii na temat Produktów Sklepu Internetowego
    • dostarczanie informacji marketingowych i handlowych droga elektroniczną.
  3. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta następujących wymagań technicznych:
    • zastosowania przeglądarek: Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript, Adobe Flash Player i Cookies lub Mozilla Firefox w wersji 11.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript, Adobe Flash Player i Cookies,
    • minimalnej rozdzielczości ekranu: 1280 x 720 pikseli.
  4. Klient ma dostęp do Regulaminu nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej tanmed.pl na której umieszczony jest regulamin.
  5. Klient akceptuje niniejszy Regulamin na stronie tanmed.pl podczas rejestracji, składania zamówienia lub w zamówieniu złożonym drogą elektroniczną.
  6. Podczas korzystania ze Sklepu Internetowego Klient zobowiązany jest w szczególności do przestrzegania zakazu dostarczania z użyciem środków komunikacji elektronicznej treści powodujących zakłócenie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych oraz naruszających dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  7. Reklamacje dotyczące usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w tym nieprawidłowości lub przerw w funkcjonowaniu infrastruktury technicznej Sklepu Internetowego, należy składać do Działu Obsługi. Reklamacja powinna określać imię i nazwisko reklamującego, jego adres korespondencyjny oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości. Tanmed Sp.z.o.o zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia, a gdyby to nie było możliwe, do powiadomienia w tym terminie reklamującego o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje dotyczące niezgodności Produktu z umową oraz gwarancji udzielonej na Produkt można składać w trybie wskazanym w punkcie  8 Regulaminu.
  8. Za zgodą Klienta jego Dane osobowe znajdują się w bazie Sklepu Internetowego. Administratorem danych jest Tanmed Sp.z.o.o. Powierzone dane osobowe będą przetwarzane dla celów realizacji zamówienia lub w zakresie każdorazowo określonym zgodą Klienta. Dane te są chronione i przetwarzane, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883, z późn. zm.) oraz z Dyrektywą 95/46/WE. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak zgoda na ich przetwarzanie jest niezbędna do zrealizowania zamówienia przez Sklep Internetowy. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych
 

III. Sprzedaż

  1. Tanmed Sp.z.o.o prowadzi w Sklepie Internetowym sprzedaż Produktów przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem sieci Internet lub telefonicznie za pośrednictwem Działu Obsługi.
  1. Informacje o Produktach podane na stronach Sklepu Internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta w Sklepie Internetowym oraz potwierdzenie jego przyjęcia przez Tanmed Sp.z.o.o na zasadach opisanych poniżej.
  2. Ceny Produktów w Sklepie Internetowym są cenami brutto, podane są w złotych polskich i zawierają podatek od towarów i usług VAT. Ceny nie zawierają kosztów dostawy, które pokrywa zamawiający Klient. Koszty dostawy są wskazane w trakcie wybierania Produktów i dodane do ceny Produktów na końcu zamówienia.
  3. Klient składając zamówienie składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie. Moment zawarcia umowy sprzedaży następuje po uzgodnieniu istotnych postanowień umownych, potwierdzeniu zamówienia i przyjęciu zamówienia do realizacji.
  4. Zamówienia na produkty można składać za pośrednictwem strony internetowej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę oraz za pomocą poczty e-mail – sklep@vet.tanmed.pl
  5. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym stanowi jednocześnie akceptację zasad sprzedaży wynikających z regulaminu sklepu oraz jest równoznaczne z obowiązkiem zapłaty
  6. Wszystkie produkty w sklepie są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych
  7. Zamawianie Produktów w Sklepie Internetowym składa się z czterech głównych etapów: (1)  wybranie produktów, (2) złożenie zamówienia, (3) potwierdzenie złożenia zamówienia i przyjęciu zamówienia do realizacji, (4) płatność.
  8. Składając zamówienie Klient dokonuje wyboru zamawianych Produktów, sposobu dostawy, adresu dostawy oraz danych do faktury a także formy płatności za dane zamówienie.
  9. Po złożeniu zamówienia za pomocą systemu internetowego bądź poprzez wiadomość e-mail Klient otrzymuje za pomocą poczty e-mail informację potwierdzającą złożenie zamówienia.
  10. Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji (co równoważne jest z jego anulowaniem) jeśli w formularzu zamówienia znajdującym się na stronie internetowej Sklepu bądź w zamówieniu złożonym drogą e-mail będą znajdowały się niepełne lub niekompletne dane, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
  11. Tanmed Sp.z.o.o może odmówić realizacji zamówienia i je anulować, lub odmówić rezerwowania Produktu dla zamówienia, gdy w jakimkolwiek etapie realizacji zamówienia obsłudze sklepu internetowego nie udaje się nawiązać kontaktu z Klientem w ciągu 3 dni roboczych od pierwszej próby kontaktu.
  12. Zamówienia nieopłacone przez 4 dni kalendarzowe będą anulowane, Tanmed Sp.z.o.o nie jest w takim przypadku związany zamówieniem i odmówi jego realizacji.
  13. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji pod warunkiem, że Produkt jest dostępny w magazynie lub u dostawcy. W momencie kiedy Produkt nie jest dostępny Klient otrzymuje niezwłocznie informację zwrotną (drogą e-mail lub telefonicznie) o stanie realizacji zamówienia (np. o przybliżonym terminie dostępności Produktu) na jej podstawie podejmuje decyzję o sposobie realizacji zamówienia, w tym Klient ma prawo całkowicie zrezygnować z zamówienia.
  14. W przypadku rezygnacji przez Klienta z realizacji zamówienia, która jest spowodowana brakiem Produktu lub części Produktów objętych zamówieniem, Klient, który dokonał przedpłaty, otrzyma zwrot należności za dane zamówienie w ciągu 7 dni od daty anulowania zamówienia.
  15. Klient na każdym etapie zamówienia może się skontaktować z obsługą klienta sklepu internetowego dzwoniąc do Działu Obsługi na wskazany numer telefonu (opłata zgodna z cennikiem operatora) lub komunikując się poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie Sklepu Internetowego bądź adres e-mail Działu Obsługi.
  16. Do każdego zamówienia złożonego w sklepie internetowym jest wystawiana faktura VAT lub paragon. Akceptując Regulamin, Klient wyraża zgodę na wystawienie faktury bez jego podpisu.
  17. Od 1 stycznia 2020 r. obowiązują nowe zasady wystawiania faktur do paragonów. Oznacza to, że , sprzedawca wystawi fakturę nabywcy, który posługuje się numerem identyfikującym, tylko w przypadku, gdy ten numer będzie znajdować się na paragonie dokumentującym sprzedaż. Kupując jako osoba fizyczna nie będzie można zmienić na zakup na firmę. Jeśli kupujący chce otrzymać fakturę/paragon za zakup na dane firmy, sprzedający będzie mógł ją wystawić tylko wtedy, gdy w trakcie wypełniania Formularza dostawy i płatności zostanie podany numer NIP i dane firmy. Faktura w późniejszym terminie może być wystawiona tylko do paragonu dla którego kupujący podał numer NIP firmy. W przypadku wybrania opcji otrzymania faktury wiąże się to z podaniem wszystkich potrzebnych danych. W przypadku ich braku zostanie wystawiony paragon bez możliwości zmiany na zakup na dane firmy. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami VAT, paragon do kwoty 450 zł brutto (100 euro)z NIP nabywcy stanowi fakturę uproszczoną, równoważną ze zwykłą fakturą. W przypadku takich paragonów (z NIP nabywcy), aby potwierdzić zakup, nabywca nie musi dodatkowo występować o zwykłą fakturę.
  18. Klient, po uprzednim sprawdzeniu przez Sprzedawcę dostępności Produktu w Sklepie, otrzymuje potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży w formie wiadomości e-mail. Otrzymanie ww. potwierdzenia stanowi moment zawarcia wiążącej Umowy.
  19. Płatności w sklepie internetowym można dokonać za pośrednictwem serwisów rozliczeniowych (PayU) lub bezpośrednio wpłacając na konto sklepu.
  20. W przypadku bezpośredniego przelewu na konto sklepu, tytuł wykonywanego przelewu powinien zawierać numer zamówienia.
  21. Jeśli Klient wybierze płatność za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego zostanie przeniesiony do właściwego serwisu w celu opłacenia zamówienia; po otrzymaniu potwierdzenia otrzymania środków Klient zostanie o tym powiadomiony wiadomością e-mail; po skompletowaniu i przygotowaniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie wiadomością e-mail.
  22. Treść Regulaminu jest utrwalana i zabezpieczana na serwerach Sklepu Internetowego. Wraz z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji Klient otrzymuje dane umożliwiające dostęp do treści Regulaminu obowiązującego w chwili zawarcia umowy.
  23. Towar jest wysyłany po otrzymaniu zapłaty
  24. Wszelkie płatności między Stronami następują poprzez zapłatę sumy nominalnej wyrażonej w złotych polskich. W przypadku, gdy zwrot należności ma nastąpić na rachunek prowadzony w walucie obcej, zwrot należności zostanie zrealizowany na ten rachunek bankowy w polskich złotych i następnie przeliczony na walutę, w której prowadzony jest dany rachunek bankowy według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia wykonywania uznania. Tanmed Sp.z.o.o nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek dodatkowe koszty związane z przewalutowaniem złotych polskich na inną walutę.
 

IV. Dostawa i Czas realizacji

 
  1. Towary są dostarczane na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.
  1. Czas realizacji zamówienia dotyczy tylko dni roboczych – od poniedziałku do piątku.
  1. Czas realizacji zamówienia nie przekracza 3 dni, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. W razie czasowej niedostępności towaru Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
  1. W przypadku zamówienia realizowanego za pośrednictwem serwisu rozliczeniowego termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu otrzymania płatności.
  1. W przypadku zamówienia realizowanego poprzez przelew bezpośredni na konto sklepu termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu otrzymania płatności.
  1. Czas dostarczenia przesyłki jest zależny od wyboru formy dostarczenia Produktów:
    • przesyłki kurierskie – 1-2 dni robocze. Dostawy Produktów poprzez firmy kurierskie są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku
    • przesyłki paczkomatowe – 1-2 dni robocze. Dostawy Produktów do paczkomatów są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku
  1. Czas dostawy przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostarczenia przesyłki. Zarówno czas realizacji zamówienia, jak i czas dostawy, podajemy licząc tylko dni robocze. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Produktu lub opóźnienia w jego dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przy składaniu zamówienia przez Klienta.
  1. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej na wskazany w zamówieniu adres.
  1. Koszty dostawy zależą od wartości zamówienia oraz wagi i wymiarów paczki. Koszty są wskazane w koszyku zamówienia przed zatwierdzeniem zamówienia.
  1. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy jej opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone nie należy przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Działem Obsługi w celu wyjaśnienia sprawy.
  1. Tanmed Sp.z.o.o nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy oraz nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez przewoźnika

V. Możliwość dokonania zmiany w zamówieniu

  1. Zmian w zamówieniu Klient może dokonywać do momentu jego realizacji, czyli do momentu przekazania zamówienia do wysyłki, o czym informowany jest wiadomością e-mail. Po tym momencie jakiekolwiek zmiany w zamówieniu nie będą możliwe do wprowadzenia, pozostaje jedynie możliwość anulowania całości zamówienia i złożenia go ponownie z poprawnymi danymi.
  2. Wprowadzenie powyższych zmian jest możliwe po uprzednim kontakcie za pomocą poczty email: tanmed@tanmed.pl. Zmiany będą wprowadzane jedynie po zweryfikowaniu Klienta jako właściciela Konta.

 

 VI. Odstąpienie od umowy

  1. Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo zwrotu zakupionych Produktów w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Zwrot jest dokonywany na podstawie dowodu zakupu.
  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm., dalej: „Ustawa o prawach konsumenta”) w okresie 10 dni od daty wydania zamówionego towaru (a gdy umowa dotyczy świadczenia usług – od dnia jej zawarcia), Klient, który jest konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
  1. Wskazane w pkt. 1 powyżej ustawowe prawo odstąpienia od umowy Klient może zrealizować poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wg. wzoru z załącznika do niniejszego Regulaminu: wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Skorzystanie z załączonego wzoru jest dobrowolne.
  1. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Produktów lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik, i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Produktów.
  2. Dla zachowania ww. terminu wystarczające jest wysłanie przed jego upływem oświadczenia o odstąpieniu od Umowy:
    • pisemnie na adres: Tanmed Sp.z o.o., al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa
    • mailowo na adres: sklep@vet.tanmed.pl
  1. Zwracany w ramach ustawowego prawa odstąpienia od umowy towar powinien być odesłany na koszt klienta pod adres: ul. Gromadzka 24C, 30-714 Kraków
  2. Zwrot zapłaty za towar i kosztów dostawy nastąpi stosownie do treści art. 7 ust. 3 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14-dni od doręczenia odstąpienia od umowy, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, a w razie jego niewskazania, zwrot nastąpi w formie przekazu pocztowego na adres Klienta podany przy składaniu zamówienia.
  3. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje m. in. w sytuacji gdy:
    • przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    • przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    • w przypadku umów o świadczenie usług – jeśli świadczenie usług zostało – za zgodą konsumenta – rozpoczęte przed upływem 10 dni od zawarcia umowy.
  4. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  5. Zwrot uiszczonych płatności nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, jednakże sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktów z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu ich odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot następuje w takiej samej formie w jakiej nastąpiła płatność.
 

VII. Niezgodność Produktu z umową i gwarancja

  1. Tanmed Sp.z.o.o odpowiada wobec Klienta, który jest konsumentem, za niezgodność towaru z umową, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  2. Reklamacje dotyczące niezgodności Produktu z umową mogą być składane do Działu Obsługi z użyciem formularza kontaktu dostępnego na stronie Sklepu Internetowego lub w jakiejkolwiek innej formie przewidzianej przepisami prawa.
  3. Tanmed Sp.z.o.o zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia, a gdyby to nie było możliwe, do powiadomienia w tym terminie reklamującego o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  4. Warunki  gwarancji określają producenci produktów lub ich autoryzowani przedstawiciele. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej oraz we wskazanej w niej sieci serwisowej.

VIII. Reklamacje

  1. Wszystkie Produkty oferowane w naszym sklepie są nowe, pochodzą z legalnego źródła.
  2. Wszystkie Produkty są wolne od wad fizycznych i prawnych.
  3. Jeżeli Klient po zakupie Produktu znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać z możliwości złożenia reklamacji lub skorzystać z uprawnień gwarancyjnych.
  4. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni i w tym terminie po uznaniu reklamacji następuje wymiana Produktu lub zwrot płatności na rachunek bankowy Klienta. W przypadku uznania reklamacji zostaną również zwrócone Klientowi koszty zwrotu Produktu w wysokości nie wyższej niż koszty poniesione przez Klienta. W przypadku uznanej reklamacji Sprzedawca ponosi koszty ponownego nadania Produktu do Klienta.
  5. Reklamacje należy składać:
    • pisemnie na adres: Tanmed Sp.z o.o., al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa
    • mailowo na adres: sklep@vet.tanmed.pl
  6. Wzór formularza reklamacyjnego

IX. Zobowiązania usługobiorcy

  1. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  2. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  3. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  4. Korzystanie z Usług Elektronicznych może wiązać się z typowymi zagrożeniami po stronie Usługobiorcy, jako użytkownika Internetu. Ryzyko związane z korzystaniem z Usług Elektronicznych polega w szczególności na zagrożeniu zainfekowania systemu informatycznego oprogramowaniem mającym na celu np. szpiegowanie użytkowania Internetu, kradzież ważnych danych, spowodowanie braku możliwości uruchomienia systemu, spam, usuwanie danych, itp. Usługodawca korzysta we własnym zakresie z zabezpieczeń systemowych i stałej pomocy informatycznej zapewniając bezpieczeństwo przesyłanych i odbieranych danych, co nie zwalnia Usługobiorcy z zachowania należytej staranności w korzystaniu z Internetu.

X. Dane Osobowe

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej: RODO) poniżej przekazujemy niezbędne informacje:
  2. Administratorem danych osobowych Tanmed Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000741955, NIP: 7010834874, REGON: 380871393. Spółka przetwarza dane osobowe w celach:
    • świadczenia usługi prowadzenia konta klienta sklepu tanmed.pl (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • sprzedaży produktów oferowanych przez Spółkę (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy,
    • marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki,
    • rozpatrzenia reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki,
    • wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – wyłącznie w przypadku wyrażenia zgody przez Użytkownika. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zawarcia umowy kupna sprzedaży.
  4. Przekazane nam dane osobowe nie trafiają poza Europejski Obszar Gospodarczy.
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla wykonania umowy kupna-sprzedaży, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w wymaganym przez przepisy prawa zakresie dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody.
  6. Odbiorcami danych osobowych są:
    • podmioty dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Spółki w celu obsługi sklepu tanmed.pl oraz podmioty świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Spółki,
    • podmioty świadczące usługi dostawy produktów,
    • PayU S.A. – podmiot świadczący usługi płatności kartami oraz szybki przelewami internetowymi
  7. Każdej osobie, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo do
    • dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania,
    • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    • prawo do przenoszenia danych,
    • prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  8. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do Spółki z prośbą o udzielenie informacji: sklep@vet.tanmed.pl
  9. Klient ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa

XI. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych

  1. Świadczenie usług elektronicznych, tj. usług w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030 ze zm., dalej: „Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną”) (dalej: „Usługi Elektroniczne”) przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
  2. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia zamówienia w Sklepie poprzez wypełnienie formularza zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia.
  3. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony. Umowa ta zostaje zawarta z chwilą skutecznego wypełnienia i zaakceptowania przez Usługobiorcę formularza utworzenia Konta.
  4. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej dostępu do Regulaminu, formularza zamówienia, oferty Sklepu i Polityki Prywatności zostaje zawarta z chwilą, gdy Usługobiorca wyświetli stronę internetową Sklepu i zawierana jest na czas przeglądania strony, tj. do czasu jej zamknięcia.


XII. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług elektronicznych

  1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
    • Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej bezterminowa o charakterze ciągłym (np. prowadzenie Konta w Sklepie).
  2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@vet.tanmed.pl lub też pisemnie na adres: Tanmed Sp.z.o.o al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa
  3. W przypadku Usługobiorców będących jednocześnie Konsumentami, Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej, gdy Usługobiorca obiektywnie rażąco albo uporczywie narusza Regulamin, w szczególności gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po bezskutecznym, co najmniej jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Naruszenie Regulaminu musi mieć charakter obiektywny i bezprawny. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej w takim wypadku wygasa po upływie 14 dni od dnia złożenia przez Usługodawcę Usługobiorcy oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
  4. W przypadku Usługobiorców nie będących jednocześnie Konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
  5. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

XIII. Informacja o plikach cookies

  1. Pliki cookie to niewielkie informacje tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową, które gromadzą dane takie jak rodzaj przeglądarki, system operacyjny, odwiedzone strony internetowe, godziny odwiedzin, oglądane treści, oglądane reklamy oraz inne informacje o strumieniu danych. Wykorzystujemy pliki cookie, aby dopasować nasze strony internetowe do Państwa indywidualnych potrzeb. Pliki cookie pozwalają nam także monitorować ruch na naszych stronach internetowych, w tym odwiedzane podstrony, liczbę odwiedzających oraz ścieżki ruchu. Obsługę plików cookie na swoim komputerze, telefonie komórkowym albo innym urządzeniu można włączyć lub wyłączyć. Większość przeglądarek internetowych umożliwia akceptowanie lub blokowanie konkretnych plików cookie lub ich rodzajów, a także blokowanie lub usuwanie wszystkich plików cookie. Zależy to od danej przeglądarki internetowej. Aby skorzystać z tej funkcji, należy zapoznać się z instrukcją obsługi danej przeglądarki internetowej. Należy jednak pamiętać, że ograniczenie lub blokowanie plików cookie może mieć negatywny wpływ na korzystanie z wielu stron internetowych.

XIV. Informacja o Google Analytycs

  1. Serwis korzysta z statystyk Google Analytics. Google Analytics używa “cookies”, czyli plików tekstowych umieszczanych na komputerze użytkownika w celu umożliwienia witrynie przeanalizowania sposobu, w jaki użytkownicy z niej korzystają. Informacje generowane przez cookie na temat korzystania z witryny przez użytkownika (włącznie z jego adresem IP) będą przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w Stanach Zjednoczonych. Google będzie korzystała z tych informacji w celu oceny korzystania z witryny przez użytkownika, tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach dla operatorów witryn oraz świadczenia innych usług związanych z ruchem na witrynach internetowych i korzystaniem z internetu. Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google. Google nie będzie łączyła adresu IP użytkownika z żadnymi innymi danymi będącymi w jej posiadaniu. Korzystając z niniejszej witryny internetowej użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Google dotyczących go danych w sposób i w celach określonych powyżej.

XV. Postanowienia końcowe

  1. Informacje o Produktach zamieszczone na stronie Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Przedstawione informacje są jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów.
  2. Użytkownicy Portalu mają możliwość bezpośredniego kontaktu mailowego z operatorem serwisu. Po przez formularz dostępny na stronie kontakt. Operator przechowuje korespondencję ze swoimi Użytkownikami w celach statystycznych oraz jak najlepszej i najszybszej reakcji na pojawiające się zapytania, a także w zakresie rozstrzygnięć reklamacyjnych i podejmowanych na podstawie zgłoszeń ewentualnych decyzji o interwencjach administracyjnych we wskazane profile. Operator gwarantuje, że adresy oraz dane w ten sposób gromadzone nie będą wykorzystywane do komunikacji z Użytkownikiem w celu innym niż realizacja zgłoszenia.
  3. Wszelkie informacje na temat Produktów pochodzą z materiałów publikowanych i zatwierdzanych przez producentów. Wygląd rzeczywisty Produktów może nieco odbiegać od przedstawionego na stronie internetowej np. z powodu różnych ustawień i jakości monitora używanego przez Klienta.
  4. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z powyższego Regulaminu przez Klienta oraz zobowiązuje go do przestrzegania zasad w nim zawartych.
  5. W przypadku uznania poszczególnego postanowienia Regulaminu za nieważne lub bezskuteczne, nieważność lub bezskuteczność tego postanowienia nie wpływa na ważność lub skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. Usługodawca dołoży starań, aby nieważne lub nieskuteczne postanowienie zastąpić nowym, niewadliwym prawnie postanowieniem.
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest w szczególności: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, zmiany zakresu odpłatności lub formy świadczonych Usług Elektronicznych – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  7. Zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego, tj. Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i Usługobiorca nie wypowiedział umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym w terminie 14 dni od dnia powiadomienia.
  8. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności: Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta.
  9. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z Umowy Sprzedaży jest sąd właściwy zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  10. Tanmed Sp.z.o.o zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu w przypadku zmiany przepisów prawa lub w celu usprawnienia działania Sklepu Internetowego, a także poprawy ochrony praw użytkowników i zapobiegania nadużyciom. Zmiana jest skuteczna w stosunku do Klientów, którzy posiadają Konto, w terminie 20 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Klient może złożyć oświadczenie o akceptacji lub braku akceptacji nowego Regulaminu  poprzez mechanizm udostępniony przez Tanmed Sp.z.o.o lub przesłać swoje oświadczenie na adres mailowy. Z chwilą otrzymania oświadczenia o braku akceptacji zmian regulaminu Tanmed Sp.z.o.o usunie posiadane przez Klienta Konto i poinformuje go o tym fakcie.
  11. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
  12. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące w szczególności Regulaminu, załączników, Polityki Ochrony Prywatności oraz korzystania z Portalu prosimy kierować do Działu Obsługi Użytkownika za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie Kontakt.