+48 570-007-242

sklep@vet.tanmed.pl

Gromadzka 24C

30-714 Kraków

Pon - Pt: 9:00 - 15:00

Sklep internetowy czynny 24/7

Reklamacje i zwroty

Zwroty

  • W przypadku rezygnacji z zakupu prosimy o poinformowanie nas na adres e-mail sklep@vet.tanmed.pl lub korespondencyjnie
    na adres Tanmed Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 27, 00-867, Warszawa w terminie 14 dni od daty otrzymania produktów.
  • Kupujący powinien zwrócić towar nie później niż 14 dni od nią, w którym odstąpił od umowy. Termin jest zachowany jeżeli
    odeślą Państwo zwracany towar przed upływem 14 dni.
  • Odsyłane produkty należy zabezpieczyć przed transportem w sposób zapewniający brak uszkodzeń w czasie transportu wraz z paragonem i formularzem zwrotu/reklamacji.
    W przypadku zgubienia paragonu wystarczy numer zamówienia, który jest niezbędny do odszukania transakcji w systemie.
  • Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Kupujący otrzyma zwrot płatności w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zamówionych produktów.
  • Zwracany towar prosimy odesłać na adres:
    Tanmed Sp. z o.o.
    al. Jana Pawła II 27
    00-867 Warszawa

» Więcej informacji w Regulaminie

Reklamacje

  • W przypadku zgłoszenia reklamacji ilościowej lub jakościowej prosimy o poinformowanie nas na adres e-mail sklep@vet.tanmed.pl lub korespondencyjnie na adres Tanmed Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 27, 00-867, Warszawa.
  • W przypadku ujawnienia się wady Towaru Klient może wedle swego uznania skorzystać z gwarancji producenta lub w przypadku gdy towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014, poz. 827). oraz kodeksu cywilnego.
  • W przypadku skorzystania z uprawnień z gwarancji reklamację kierować należy do gwaranta wymienionego w karcie gwarancyjnej. W przypadku korzystania z uprawnień instytucji niezgodności towaru konsumenckiego z umową na podstawie z ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumentów (Dz.U. 2014, poz. 827) oraz kodeksu cywilnego Klient powinien złożyć reklamację Sprzedawcy.
  • Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni licząc od dnia jej otrzymania, udzielając odpowiedzi na piśmie lub drogą elektroniczną.
  • Do reklamacji Towaru kupionego na podstawie regulaminu zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego.
  • Przy odbiorze przesyłki zawierającej Towar w momencie odbioru klient powinien zwrócić uwagę na stan odbieranej przesyłki. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki,
    a następnie skontaktowanie się z nami. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności Towaru, niezgodności towaru z Zamówieniem Klient zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym Sprzedawcy.
  • W przypadku uwzględnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  • Klient powinien odesłać do Sklepu Internetowego reklamowany towar najtańszą przesyłką rejestrowaną.
  • W przypadku gdy wysyłka nie nastąpiła najtańszą przesyłką rejestrowaną, Sklep Internetowy w przypadku uwzględnienia reklamacji zwraca wyłącznie koszt najtańszej przesyłki rejestrowanej.
  • Reklamowany towar prosimy odesłać na adres:
    Tanmed Sp. z o.o.
    Al. Jana Pawła II 27
    00-867 Warszawa

» Więcej informacji w Regulaminie

Gwarancja

Gwarancja – to tryb reklamacji oferowany przez producentów i dystrybutorów.
W ramach gwarancji reklamowany towar podlega naprawie przez autoryzowany serwis.

Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji.

Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury) oraz oryginalnego opakowania do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu.

Sposób kontaktu z serwisem znajduje się w karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej dystrybutora (uwaga: warunki gwarancji mogą być wydrukowane bezpośrednio na opakowaniu produktu lub w instrukcji obsługi).

Jeżeli masz kłopoty ze znalezieniem adresów punktów serwisowych, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy